ما امروز می خواهیم در مورد راهنمای خرید آون توستر، قیمت آون توستر و … صحبت کنیم. آون توستر یک وسیله پرکاربرد و مفید در آشپزخانه است. با این دستگاه علاوه بر پخت انواع غذاها از فست فود گرفته تا غذاهای سنتی، می‌توان باقی مانده‌ غذا را نیز دوباره گرم کرد. اگر دنبال یک آون توستر با کیفیت و با امکانات کامل می گردید که قیمت مناسبی هم داشته باشد، در سایت جنرال پلاس منتظر شما هستیم.

خرید آون توستر

چگونه آون توستر مناسب بخریم؟

آون توستر‌های گوناگونی با برند و امکانات متنوعی در بازار وجود دارند. برای این که بهترین انتخاب را داشته باشید باید به یک سری نکات مهم در هنگام خرید آون توستر دقت کنید.

نکات مهم در هنگام خرید اون توستر شامل:

  1. قیمت
  2. سهولت کار با دستگاه
  3. گرم کردن یکنواخت
  4. اندازه معقول
  5. لوازم جانبی مفید و امکانات اضافی
  6. تایمر
  7. لامپ داخلی
  8. کانوکشن
  9. جوجه گردان
  10. توان مصرفی
  11. نمایشگر
  12. ظرفیت
  13. درب شیشه ای
  14. ایمنی
  15. گارانتی

و…

خرید اون توستر از فروشگاه اینترنتی

قیمت آون توستر

 

آون توسترها از 1 میلیون تا بالای 8 میلیون تومان قیمت دارند، هر سطح قیمتی معمولا یک سری امکانات و ویژگی ها را در اختیار شما می گذارند.

زیر 2 میلیون تومان:

  1. محفظه فر کوچک تا متوسط {که چهار تکه نان تست یا چند میان وعده یخ زده را در خود جای می دهد}
  2. تنظیم دما غیر دقیق {معمولا}
  3. کنترل های دستی و تایمر
  4. لوازم جانبی کمتر {به جای دو قفسه فر، یک قفسه فر را در نظر بگیرید}

بین 2 تا 4 میلیون تومان:

  1. محفظه فر متوسط ​​تا بزرگ {که شش یا نه تکه نان تست را در خود جای می دهد}
  2. تنظیم دمای خوب {معمولا}
  3. صفحه نمایش دیجیتال / کنترل های الکترونیکی و تایمر
  4. برنامه های پخت از پیش تعیین شده {مانند مواردی که برای پخت پیتزا یا غذاهای منجمد انجام می شود}
  5. لوازم جانبی بیشتر {از جمله قفسه های متعدد و تابه های پخت}
  6. یک لامپ داخلی فر
  7. جوجه گردان
  8. فن گردش هوا {کانوکشن}

4 میلیون تومان به بالا:

  1. هر چیزی که از یک توستر در بازه 1 تا 4 تا میلیون به دست می آورید
  2. تنظیم بهتر دما
  3. ویژگی‌های اضافی {مانند حالت‌هایی برای سرخ کردن هوا و کم کردن آب غذا}
  4. حالت میوه خشک کن
  5. برند معتبر تر و کیفیت بهتر دستگاه از لحاظ طول عمر

آون توستر دلمونتی 55 لیتر DL760

گرم کردن یکنواخت

 

آون توسترهای معمولی دارای یک یا دو المنت حرارتی هستند که هر دو طرف غذا را قهوه ای و برشته می کنند. مدل‌های سطح بالاتر اغلب دارای المنت های پخت و پز متعدد و قابل تنظیم هستند. همچنین برخی از مدل‌ها دارای المنت های  گرمایشی منحصربه‌فردی هستند که به سرعت دستگاه را بدون پیش‌گرم کردن تا درجه حرارت مورد نظر گرم می‌کند، که در زمان شما صرفه‌جویی می شود.

 

اندازه معقول

ما به شما توصیه می کنیم که یک آون توستر با ظرفیتی مناسب انتخاب کنید که به اندازه کافی بزرگ باشد تا نیازهای آشپزی شما را برآورده کند اما به اندازه کافی کوچک باشد تا با محدودیت های فضای آشپزخانه شما سازگار باشد.

 

لوازم جانبی مفید و امکانات اضافی

 

بیشتر آون توسترها دارای سینی چربی گیر، طبقه قفسه ای فر، جوجه گردان هستند. مدل‌های گران‌تر معمولاً قفسه‌های فر و تابه‌های اضافی مانند تابه‌های کباب‌پز و پیتزا را نیز ارائه می‌دهند. وجود سینی چربی گیر برای گرفتن خرده غذا و روغن آن کاملا ضروری است. یک تایمر قابل اعتماد و یک لامپ داخلی امکانات خوبی هستند، اما ضروری و واجب نیستند.

 

فن گردش هوا {کانوکشن}

 

کانوکشن هوای گرم را در داخل آون توستر به گردش در می آورد. همچنین می‌تواند زمان پخت را کمی کاهش داده و آب غذا را کم کند تا غذاها از بیرون کمی تردتر شوند. آون توسترهایی که قابلیت کانوکشن دارند می‌توانند هر کاری را که هواپز انجام می دهد و حتی بیشتر از آن را انجام دهند. در خرید آون توستر این موضوع می تواند روی قیمت آون توستر تاثیر بگذارد.

 

گارانتی معتبر با زمان ضمانت کافی

 

اکثر آون توسترها یک سال گارانتی استاندارد دارند. اگر بیش از یک سال گارانتی ارائه دهند، نشان دهنده کیفیت بهتر دستگاه است. در هنگام خرید آون توستر حتما به این نکته توجه فرمایید.

 

ایمنی            

                 

ویژگی قطع خودکار برای مواقعی که فراموش می کنید آون توستر خود را خاموش کنید مفید است. همچنین استفاده آسان از سینی های چربی گیر به جلوگیری از شعله ور شدن چربی ها کمک می کند.

 

نمایشگر

 

نمایشگر محصولی که خریداری می‌کنید باید به‌اندازه‌ی کافی قابل درک باشد تا با تلاش کمی بتوانید طرز کار با این دستگاه را یاد بگیرید. سعی کنید در اینترنت یا فروشگاه ویژگی‌ها و امکانات محصول مورد نظرتان را بررسی کنید تا با دکمه‌ها و تنظیمات آن آشنا شوید.

 

درب شیشه ای

 

درب‌های شفاف و شیشه‌ای در آون توستر به شما کمک می‌کند تا از سیاه شدن نان، خشک شدن پیتزا و دیگر انواع پخت بیش از حد جلوگیری کنید. برخی از مدل ها هم دارای چراغ های داخلی هستند که بررسی مواد غذایی را بدون باز کردن درب و از دست دادن حرارت در این فرآیند آسان تر می کند.

 

ظرفیت

 

یکی از مهم ترین مواردی که هنگام انتخاب و خرید آون توستر باید در نظر بگیرید، تعداد افراد و نوع غذا است. این موضوع به تعیین اندازه و به محدود کردن انتخاب شما کمک می کند.

 

توان مصرفی آون توستر

 

آون توستر یک وسیله برقی بوده و باید در هنگام خرید لوازم برقی به توان مصرفی دستگاه توجه کرد. توان مصرفی آون توسترها معمولا بین ۱۲۰۰ تا ۱۸۰۰ وات بوده که بسته به مدل و برند، در هر آون توستر متفاوت است. درضمن تعداد المنت‌های دستگاه می‌تواند در توان مصرفی دستگاه تاثیربگذارد. آون توسترها معمولا ۲ یا ۴ المنت دارند که در قسمت پایین و بالای دستگاه نصب می‌شوند.

 

جوجه گردان آون توستر

 

اگر می خواهید از آون توستر برای کباب و برشته کردن مرغ کامل استفاده کنید، در این صورت به این نکته توجه کنید که دستگاه مورد نظرتان دارای جوجه گردان باشد. معمولا دستگاه‌هایی که دارای جوجه گردان هستند گنجایش داخلی نسبتا بزرگی دارند.

سخن آخر

امیدوارم این مقاله کمک کوچکی به شما در انتخاب آون توستر کرده باشد. جنرال پلاس آون توسترهای جذاب و با کیفیتی در مدل و طرح های مختلف با بهترین قیمت در سایت خود قرار داد. برای بازدید از این آون توسترها کلیک کنید.

برای اطلاع از تخفیف های جنرال پلاس و دریافت کدهای تخفیف روزانه به تلگرام ما بپیوندید!

دیدگاهتان را بنویسید

سوالی دارید؟
پشتیبانی آنلاین
X