ما امروز قصد داریم در مورد لوازم خانگی جنرال، مارک جنرال و سایت جنرال پلاس صحبت کنیم. با ما همراه باشید تا با تاریخچه این برند و فروشگاه اینترنتی آشنا شوید.

لوازم خانگی جنرال

برند جنرال ژاپن در سال 1960 در کشور ژاپن تاسیس شد و فعالیت خود را در زمینه تولید کولرهای گازی آغاز کرد. امروزه این برند معروف انواع لوازم خانگی و آشپزخانه را با بالاترین کیفیت و قدرت تولید می کند. تمام محصولات این برند از بهترین مواد اولیه تولید شدند و کیفیت بسیار بالایی دارند.
این برند محبوب، در زمینه ی تولید لوازم برقی محصولات متنوعی را به بازارهای جهانی عرضه کرده است. مهم ترین ویژگی محصولات برند جنرال سهولت استفاده از تولیداتش است. مدیران این برند با سال ها تلاش برای محصولاتشان بهترین طراحی را در نظر گرفتند. از آن جایی که این برند مشهور از مهندسان و طراحان درجه یک استفاده می کند می توان گفت محصولات این برند فراتر از زمان به روز می شوند.

محصولات مارک جنرال

از محصولات این برند می توان به اتو بخار، آبمیوه گیری، چرخ گوشت، غذاساز، اون توستر، زودپز و… اشاره کرد. اتو بخار جنرال مدل 9830، چرخ گوشت جنرال مدل 9811 و 9827 ، آبمیوه گیری جنرال مدل 9828 و مدل 9829، اون توستر جنرال ژاپن مدل 9833، زودپز جنرال مدل 9808 و… از پرفروش ترین محصولات مارک جنرال هستند که می توانید با مناسب ترین قیمت این محصولات را از سایت جنرال پلاس خریداری کنید.

لوازم خانگی جنرال

در مورد فروشگاه جنرال پلاس

فروشگاه جنرال پلاس یکی از بزرگترین و با سابقه ترین شرکت های فعال در زمینه واردات و عرضه لوازم خانگی به حساب می آید. شرکت جنرال پلاس کار خود را از سال1383 آغاز کرده و تا به امروز در عرضه لوازم خانگی با کیفیت و ایده آل موفق عمل کرده است. این شرکت معتبر با داشتن شعبه ها و نمایندگی های مختلف در حال فعالیت بوده و دفتر مرکزی آن در شهر پیرانشهر قرار دارد.
پیرانشهر یکی از شهرهای مهم و مرزی در استان آذربایجان غربی بوده و بیشتر از صد کیلومتر از شهر ارومیه فاصله دارد. در واقع این شهر در منطقه صفر مرزی بین دو کشور ایران و عراق قرار دارد. به این دلیل محصولات و لوازم خانگی این فروشگاه ارزان تر هستند.

ادامه

پیرانشهر همچنین به مرز ترکیه نزدیک بوده و از لحاظ استراتژیک دارای موقعیت فوق العاده مناسبی است. در واقع مرزهای فعال وارداتی و صادراتی بسیاری در این منطقه وجود دارند که به صورت تخصصی به این امر پرداختند. مرز تمرچین نیز که محل فعالیت های این فروشگاه بوده، از جمله مرزهای فعال و مهم بوده که پیرانشهر را به یکی از نقاط مهم در غرب کشور و ازجمله ارومیه تبدیل کرده است.

فروشگاه جنرال پلاس با دایر کردن دفتر مرکزی خود در این شهر مهم مرزی، گام مهم و تاثیر گذاری را در ارائه بهترین کیفیت های کالاهای وارداتی برداشته است. طبیعی است که جلب اعتماد و رضایت مشتریان و کاربران، مهم‌ترین هدف فروشگاه جنرال پلاس است و این کار یکی از الزامی ترین و بهترین ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی به حساب می‌آید.

کیفیت؛ حرف اول تمام محصولات جنرال پلاس

تمام محصولات ارائه شده توسط این فروشگاه از کیفیت فوق العاده ای برخوردار هستند. بسیاری از مصرف کنندگانی که محصولات خود را از این فروشگاه خریداری کردند به مشتریان دائمی جنرال پلاس تبدیل شدند.

بزرگترین فروشگاه محصولات و لوازم خانگی جنرال

جنرال پلاس دارای یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی است که به ارائه محصولات و لوازم خانگی متنوع و مختلف می پردازد. این فروشگاه با ارائه سایتی قدرتمند در این زمینه فروش محصولات و لوازم خانگی خود را به صورت آنلاین و بدون اتلاف وقت انجام می دهد.
در این فروشگاه انواع لوازم خانگی و آشپزخانه، تجهیزات آشپزخانه، وسایل مرتبط با پخت و پز، لوازم مربوط به شست و شو و نظافت منزل و… وجود دارند که تحت عنوان برندهای مختلفی مانند جنرال ژاپن، کنوود، بوش، دلمونتی، دسینی، مایر و … به فروش می رسند.

بالاترین کیفیت، ارزان ترین قیمت

فروشگاه جنرال پلاس در طی سال ها فعالیت خود توانسته رضایت مشتریان زیادی را جلب کند و اعتبار مناسبی در این زمینه کسب نماید. شما با خرید از سایت جنرال پلاس می توانید بهترین محصول را با پایین ترین قیمت دریافت کنید.
همچنین جنرال پلاس یکی از فروشگاه های معتبر وارد کنندگان در غرب کشور و استان آذربایجان غربی بوده که انواع لوازم خانگی را به کشور وارد می کند. همین موضوع باعث شده تا عمده محصولات ارائه شده توسط این فروشگاه بسیار ارزان تر از سایر محصولات مشابه در بازار باشند.
با توجه به ارزان بودن محصولات این فروشگاه، ممکن است برخی افراد تصور کنند که لوازم خانگی عرضه شده توسط جنرال پلاس اصل نبوده یا از مرغوبیت مناسبی برخوردار نیستند. این ارزانی تنها به دلیل نزدیکی پیرانشهر و شرکت وارد کننده به مرزهای تجاری ایران است.

دارای دو سال گارانتی معتبر جنرال پلاس

در واقع برخورداری از دو سال گارانتی معتبر باعث شده که خیال مشتریان و مصرف کنندگان از جهت کیفیت محصولات راحت بوده و اطمینان بیشتری به لوازم خریداری شده، داشته باشند. در ضمن مشتریان در صورت بروز مشکل می توانند از خدمات پس از فروش شرکت های مختلف عرضه کننده محصولات و لوازم خانگی استفاده کنند.

لوازم خانگی بزرگ

عرضه مستقیم محصولات بینظیر در جنرال پلاس

شرکت جنرال پلاس با حذف واسطه های میان مصرف کننده و وارد کننده توانست نقش مهمی را در ارائه محصولات با کیفیت و در عین حال ارزان ایفا کند. این فروشگاه واسطه های موجود را حذف نموده و به طور مستقیم با مصرف کنندگان نهایی در ارتباط است.
در واقع این شرکت از طریق سایت خود محصولات و لوازم خانگی بزرگ را به فروش می رساند. بنابراین پایین بودن قیمت ها در این نوع محصولات امری طبیعی بوده و آمار فروش و محبوبیت این سایت و محصولاتش را افزایش داده است.

جنرال پلاس وارد کننده است

این شرکت دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه جهت وارد کردن انواع محصولات و لوازم خانگی، آشپزخانه، برقی و غیر برقی است.

وارد کننده انحصاری جنرال ژاپن

این شرکت از جمله شرکت های وارد کننده در غرب کشور بوده که توانست بسیاری از محصولات و لوازم خانگی بزرگ و با کیفیت را به بازارها و مصرف کنندگان ایرانی تحویل دهد. این فروشگاه، وارد کننده انحصاری محصولات شرکت جنرال ژاپن بوده و دارای اعتبارنامه های رسمی از سوی نهادهای مربوطه کشوری در این زمینه است.
بیشترین میزان محصولات به فروش رسیده در شبکه فروش این فروشگاه، مربوط به محصولاتی با برند جنرال بوده که توسط شرکت ژاپنی تولید و به این منطقه صادر می شود. تمام لوازم خانگی که با مارک جنرال توسط این سایت به فروش گذاشته می شوند. این لوازم خانگی از معدود فروشگاه هایی است که به فروش محصولات اصل و با کیفیت جنرال ژاپن پرداخته و اعتبار مناسبی در بازارهای ایران و در میان مصرف کنندگان کسب نموده است.

نمایندگی برندهای معتبر

سایت جنرال پلاس تنها دارای محصولات برند جنرال ژاپن نبوده و محصولات برندهای معتبر جهانی مانند بوش، کنوود، دلمونتی، فوما، مایر و…  را با مناسب ترین قیمت در سایت خود قرار می دهد.

دارای شعبات فروش و نمایندگی

با توجه به گسترده بودن خدمات و محصولات ارائه شده در سایت جنرال پلاس، این فروشگاه دارای 5 شعبه فروش متمرکز و فعال در شهرستان پیرانشهر بوده که به فروش محصولات اورجینال و باکیفیت جنرال ژاپن و برندهای دیگر معتبر جهانی مشغول هستند.
فعالیت های گسترده جنرال پلاس در عرضه لوازم خانگی و محصولات مرتبط باعث شد تا مدیران این شرکت به فکر تاسیس نمایندگی هایی به سایر شهرها باشند. در شهرهای تبریز و ارومیه نمایندگی های معتبر و مجاز جنرال پلاس در حال فعالیت و فروش محصولات خود هستند. اعتبار و اطمینان مصرف کنندگان باعث شد که بیشتر محصولات این سایت به فروش بروند.

سخن آخر

شما می توانید محصولات باکیفیت برند جنرال ژاپن و برندهای دیگر را از سایت معتبر و معروف جنرال پلاس خریداری کنید.

 

 

برای اطلاع از تخفیف های جنرال پلاس و دریافت کدهای تخفیف روزانه به تلگرام ما بپیوندید!

دیدگاهتان را بنویسید

سوالی دارید؟
پشتیبانی آنلاین
X