آیا مزه کیک ها و شیرینی های خوشمزه خانگی را دوست دارید؟ انواع و اقسام غذاها چطور؟ آیا می دانستید که عمده خوراکی هایی که دوست دارید بدون وسیله کاربردی مانند آسیاب برقی دست یافتنی نبودند؟ آسیاب برقی قادر است که حجم های متنوعی از مواد غذایی تر یا خشک را در کمی خرد یا کاملا له کند. اگرچه به نظر می رسد که بدون خرید آسیاب برقی نیز قادر به خرد کردن و له کردن مواد مختلف هستید، اما سختی و آهستگی کار دستی باعث می شود که افراد بسیاری تمایل به استفاده از این دسته از لوازم خانگی داشته باشند.

در واقع امروزه دیگر تصور خانه ای که در آن وسیله پرکابردی مانند خردکن یا آسیاب برقی وجود نداشته باشند، امکان پذیر نیست! ویژگی های منحصر به فرد هر یک از لوازم خانگی باعث شده است که خرید آسیاب برقی یا سایر لوازم کمی سخت باشد. در واقع شما بدون شناخت مناسب از این وسایل قادر نیستید که خرید ایده آل را از آن خود کنید. در طول مقاله پیش رو تلاش کردیم که مطالب مفیدی را در این راستا عرضه کنیم و آن را در اختیار شما قرار دهیم.

خرید آسیاب برقی بدون شناخت آن ممکن نیست!

شناخت ویژگی ها و قابلیت های هر نوع از لوازم خانگی به شما کمک می کند که محصولی را خریداری کنید که از نظر فنی، ظاهری و کارایی کاملا مناسب باشد. زمانی را تصور کنید که خرید آسیاب برقی را بدون مطالعه مشخصات آن خریداری کنید. در چنین شرایطی ممکن است که ظرفیت دستگاه کمتر یا بیشتر از نیازهای شما باشد و عملا هزینه ای را که صرف خرید این دسته از لوازم خانگی کرده اید را به هدر بدهید.

از طرفی شرکت های تولید کننده لوازم خانگی هر روزه در حال عرضه امکانات و ویژگی های جدیدی هستند که باعث کارایی آسان تر دستگاه می شود. به عنوان مثال مدل های جدیدتر ممکن است از جنس تیغه بهتری برخوردار باشند و زمان آسیاب را برای شما کاهش دهند. بنابراین خرید آسیاب برقی و هر لوازم خانگی دیگری بدون شناخت کامل آن توصیه نمی شود!

همچنین دقت داشته باشید توجه کامل به اینکه تمام محصولات یک برند را خریداری کنید نیز پیشنهاد نمی شود. چراکه ممکن است یک برند در تمام حوزه ها فوق العاده نباشد. پیش از خرید آسیاب برقی حتما آن را نسبت به ویژگی ها و نظرات مصرف کنندگان بسنجید و انتخاب کنید. گاهی برخی برندهای گمنام دارای محصولات خاص و باکیفیت هستند که در برخی موارد از سایر محصولات برندهای مشهور مناسب تر هستند و شما از چنین فرصت استثنایی کاهش هزینه های خرید بی بهره می مانید.

توجه به چه نکاتی هنگام خرید آسیاب برقی ضروری است؟

خرید هوشمندانه مخصوص افرادی است که اطلاعات مناسبی را در خصوص لوازم خانگی همچون آسیاب برقی جمع آوری می کنند. در واقع شما پس از مطالعه این اطلاعات قادر هستید محصول مناسب با خواسته های خود را شناسایی کنید و زمان زیادی را جهت خرید آسیاب برقی تلف نخواهید کرد. این در حالی است که مراجعه ناآگاهانه جهت خرید، به احتمال زیادی باعث ایجاد سردرگمی در شما می شود.

در ادامه به شرح برخی ویژگی های خاص می پردازیم که لازم است هنگام خرید آسیاب برقی مورد توجه قرار دهید.

ابعاد و اندازه

اندازه آسیاب برقی در واقع همان ظرفیت و گنجایش آن است و مساله بسیار مهمی است. گنجایش در تمام لوازم خانگی از جمله خرید آسیاب برقی مهم تلقی می شود. هر چه ظرفیت یک آسیاب برقی بیشتر باشد، توانایی شما در دستیابی به حجم بیشتری از مواد غذایی آسیاب شده افزایش می یابد.

معمولا اندازه و ابعاد متنوعی از این محصول به بازار عرضه می شود که بر اساس نیازهای مشتریان است. هر اندازه که نیاز بیشتری به آسیاب روزانه دارید، بهتر است دستگاهی با ظرفیت بیشتر و ابعاد بزرگتر را انتخاب کنید. در واقع هراندازه که ابعاد دستگاه بیشتر باشد، گنجایش آن نیز طبیعتا افزایش خواهد یافت.

توجه به قابلیت این دسته از لوازم خانگی هنگام خرید آسیاب برقی اهمیت بالایی دارد و معمولا بر اساس گرم یا وزنی مشخص می شود. این اندازه گیری بر اساس هر معیاری که انجام شود، باید ابتدا مقایسه مناسبی را بین محصولات مختلف لحاظ کرده و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

نحوه شستشو

یکی دیگر از ویژگی هایی که خرید آسیاب برقی را معقول و منطقی می کند، شستشوی آسان است. در واقع بهتر است محصولاتی را خریداری کنید که به راحتی جداسازی شوند و مشکلی جهت شستشوی بخش های آن نداشته باشید.

این مساله نه تنها در بهداشت مواد غذایی و سلامت نهایی غذا موثر است، بلکه باعث دوام و ماندگاری بیشتر این دسته از لوازم خانگی می شود. بنابراین تلاش کنید هنگام خرید آسیاب برقی به این نکته کاربردی توجه کنید و محصول مناسبی را تهیه کنید.

جنس تیغه

اگر بگوییم تیغه مهم ترین بخش از خردکن و آسیاب برقی است، اغراق نکرده ایم! چراکه عملکرد اصلی دستگاه از طریق تعیین کیفیت این بخش مشخص می شود و محصولاتی با تیغه های قدرتمند به مراتب محبوب تر و پرفروش هستند. بنابراین، هنگام خرید آسیاب برقی بهتر است به این مساله توجه داشته باشید که جنس تیغه چیست و تا چه اندازه کیفیت دارد؟!

جنس تیغه به اندازه ای اهمیت دارد که حتی موتورهای پرقدرت قادر به جبران آن نیستند. از طرفی بهتر است که تیغه از نوع ضد زنگ باشد؛ چراکه مواد غذایی مختلفی اعم از تر و خشک درون دستگاه قرار می گیرند و دائما با تیغه در ارتباط هستند. از طرفی این محفظه قابل شستشو است و باید در برابر رطوبت و آب مقاومت بالایی داشته باشد.

در چنین شرایطی قادر هستید که انواع مختلفی از مواد غذایی با سختی های مختلف را به راحتی و در مدت زمان کوتاهی آسیاب کنید. بهتر است خرید آسیاب برقی هایی با چند تیغه را انجام دهید. کیفیت این تیغه همچنین در دوام و طول عمر دستگاه نیز موثر است!

سیستم ایمنی

همواره یکی از نگرانی های عمده مشتریان آن است که در طول کار با لوازم خانگی مختلف مخصوصا مدل هایی مانند آسیاب برقی که دارای تیغه های برنده ای هستند، امنیت کاملی داشته باشند. تقریبا همه لوازم خانگی دارای سیستم ایمنی حرفه ای هستند و به این موارد توجه می کنند. با این برخی لوازم برقی نسبت به سایرین امنیت بیشتری دارند و از این نظر برای خرید مناسب تر هستند.

قفل ایمنی آسیاب به گونه ای است که تا قفل شدن کامل اجزای مختلف دستگاه، اجازه روشن کردن آن را نخواهید داشت! همچنین به محض باز شدن حتی اگر دستگاه در حال کار باشد، بلافاصله خاموش می شود و از ادامه کار باز می ماند.

 از طرفی طراحان و تولیدکنندگان لوازم خانگی همواره تلاش می کنند که این لوازم را بسیار کوچک و کاربردی بسازند. چراکه ایمنی آن ها بهتر تامین می شود. این قابلیت ها آسیاب های برقی را به وسیله پرکاربرد و بی خطر در خانه ها تبدیل کرده است. شما به راحتی و با خیال راحت از این وسایل در محیط خانه استفاده خواهید کرد، بدون آنکه نگران سلامتی اعضای خانواده خود باشید.

کیفیت مواد سازنده

علاوه بر تمام مشخصات و ویژگی های مطرح شده در طول مقاله، بهتر است کمی در رابطه با مواد اولیه ای که در ساخت این محصول به کار رفته است نیز تحقیق کنید. معمولا استیل ضد زنگ و پلاستیک مقاوم و فشرده از مهم ترین مواد به کار رفته در کارخانه های تولیدکننده لوازم خانگی محسوب می شود.

در طول خرید آسیاب برقی اگر متوجه شدید که این محصول دارای معیارهای استانداردی نظیر مواد اولیه باکیفیت و مرغوب است، لحظه ای را جهت خرید از دست ندهید!

نگاه اجمالی

انتخاب یک آسیاب برقی خوب برای خرید مستلزم آگاهی از نکاتی است که با ویژگی های دستگاه مرتبط هستند. در واقع هنگام خرید آسیاب برقی همچون دیگر لوازم خانگی باید به این نکته توجه داشته باشید که این محصول از کیفیت و مرغوبیت قابل قبولی برخوردار باشد. همچنین جنس تیغه ها و قابلیت شستشوی آسان دستگاه نیز مدنظر بسیاری از خریداران قرار دارد.

برای اطلاع از تخفیف های سایت جنرال پلاس و دریافت کدهای تخفیف روزانه

به تلگرام ما بپیوندید

دیدگاهتان را بنویسید

X