برند فیلیپس یکی از با سابقه ترین برند های در تولید انواع محصولات برقی است. شرکت فیلیپس متعلق به کشور هلند بوده و با توجه به تولیدات باکیفیت خود توانسته اعتبار زیادی در بین خریداران کسب نماید. این برند یکی از تولید کنندگان برتر و مطمئن برای مصرف کننده در دنیا می باشد. غذاساز، اتوبخار، ریش تراش، سشوار، اتو مو و… از تولیدات این شرکت است. در این مقاله از سایت فروشگاهی جنرال پلاس قصد داریم پرفروش ترین محصولات فیلیپس را برای شما لیست نماییم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

تاریخچه برند فیلیپس

فردریک فیلیپس در سال ۱۸۹۱ در شهر آیندهوون هلند تصمیم گرفت با پسرش جرارد شرکتی به نام فیلیپس را تاسیس کند. جرارد به علوم مهندسی علاقمند بود و با رونق لوازم برقی در آن سال ها، شروع به تولید و عرضه لامپ های رشته ای کردند. با استقبال مردم از این کالا، کم کم خط تولید دیگر وسایل برقی هم به شرکت اضافه شد.

تعدادی از پرفروش ترین محصولات فیلیپس

پرفروش ترین محصولات چرخ گوشت فیلیپس کدامند؟

غذاساز HR7520 از پرفروش ترین محصولات فیلیپس

غذاساز HR7520 فیلیپس بسیار پر قدرت و کاربردی است و به راحتی انواع مواد غذایی را خرد و مخلوط می کند. این غذاساز از برند فیلیپس دارای 30 عملکرد مختلف برای تهیه انواع غذاها مانند نان، سس، آب میوه و … می باشد. غذاساز HR7520 از پرفروش ترین محصولات فیلیپس دارای فناوری PowerChop بوده که برای خرد کردن انواع مواد غذایی سخت نیز عملکرد عالی دارد.

گوشتکوب برقی چندکاره فیلیپس مدل HR1619

گوشتکوب برقی فیلیپس مدل HR1619 دارای موتور ۶۵۰ وات با قابلیت تنظیم سرعت در ۱۶ حالت می باشد. این مدل مجهز به سری های مختلف برای خرد کردن، مخلوط کردن، رنده کردن و همزدن است. تیغه های دو گانه این گوتکوب فیلیپس از جنس استیل ضد زنگ بوده و می تواند در جهات عمودی و افقی عملیات برش را انجام دهد. این مدل به دلیل تنوع لوازم جانبی و کارایی بسیار بالایی که دارد جزو پرفروش ترین محصولات فیلیپس می باشد.

جاروبرقی مدل FC9174/01 فیلیپس

جارو برقی کیسه‌ دار فیلیپس مدل FC9174 دارای توان موتور ۲۲۰۰ وات، لوله تلسکوپی دو تکه، با قدرت مکش ۵۰۰ وات و ظرفیت کیسه ۴ لیتر می باشد. این جاروبرقی دارای فیلتر خروجی هپا ۱۳ بوده که هوای خروجی را بدون گرد و غبار و حساسیت خارج می کند. این مدل جاروبرقی فیلیپس دارای ۳ روش تمیز کردن همزمان است.

آبمیوه گیری فیلیپس مدل HR1869

دستگاه آبمیوه گیری HR1869یکی از پرفروش ترین محصولات فیلیپس در بازار جهانی است. گنجایش مخزن آبمیوه گیری این مدل در حدود ۲/۵ لیتر است که بسیار ایده آل می باشد. قدرت موتور این دستگاه برابر با 700 وات است و برای خانواده کوچک بسیار مناسب است. جنس تیغه این کالا از استیل ضد زنگ است. در این دستگاه می توانید سرعت را در دو حالت زیاد و کم تنظیم کنید.

پلوپز مدل HD3038 از پرفروش ترین محصولات فیلیپس

پلوپز مدل HD3038 برند فیلیپس دارای ظاهری مدرن و کارایی فوق العاده بالایی است. از قابلیت های این پلوپز می توان به پخت برنج، کیک، سوپ، بخارپز کردن و گرم کردن غذا اشاره کرد. در پلوپز فیلیپس مدل HD3038 صفحه نمایشی قرار دارد که می توان دستور پخت و سرعت پخت را تنظیم کرد. جنس این پلوپز از تفلون ۵ لایه می باشد که باعث نچسبیدن کیک و برنج می شود.

چرخ‌گوشت مدل‌ HR2743 فیلیپس

چرخ‌گوشت فیلیپس HR2743 از مدل های با کیفیت و پرفروش ترین محصولات فیلیپس می باشد. قدرت موتور این دستگاه در حدود ۲۶۰۰ وات است. بدنه این دستگاه از جنس فولاد ضد زنگ و دارای سینی فلزی است. از قطعات جانبی این محصول می توان قیف های سوسیس ساز، کباب ساز، رنده را ذکر نمود.

اتوبخار مدل GC2994/20 از پرفروش ترین محصولات فیلیپس

اتوبخار مدل GC2994/20 از محصولات با کیفیت و پرفروش فیلیپس است که موتور قدرتمندی با توان ۲۴۰۰ وات دارد. کفی این اتوبخار فیلیپس از جنس استیم‌گلاید بوده و حرکتی روانی بر سطح پارچه دارد و در برابر خش مقاوم است. مخزن آب این دستگاه دارای ظرفیتی خدود ۳۲۰ میلی‌لیتر می باشد. این مدل اتوبخار فیلیپس دارای ویژگی های کاربردی مانند سیستم ضدرسوب است.

اتو موی فیلیپس مدل PH-6005

اتو موی مدل PH-6005 برند فیلیپس در کنار طراحی زیبا، کارایی بالایی نیز دارد. این اتوی مو دارای صفحه سرامیکی است و قابلیت تنظیم دما بین ۱۴۰ تا ۲۰۰ درجه را به شما می دهد. زمان داغ شدن این کالا کمتر از ۱ دقیقه می باشد. مهمترین ویژگی این محصول وزن سبک آن است، که در زمان استفاده باعث خستگی نمی شود.

سشوار فیلیپس مدل PH8080

سشوار ۶۰۰۰ وات مدل PH8080 از محصولات پر فروش فیلیپس است که کیفیت بالایی دارد. این محصول برای افراد مبتدی و حرفه ای مناسب می باشد و می توان مو ها را به راحتی حالت داد. این محصول دارای ۲ حالت باد و همچنین ۲ حالت گرما است. دکمه باد سرد نیز در این محصول گنجانده شده تا بتوانید از باد سرد سشوار استفاده کنید.

ریش تراش مدل S9711 از پرفروش ترین محصولات فیلیپس

ریش تراش سه تیغه فیلیپس کد S9711 بسیار قدرتمند بوده و توانایی بالایی دارد. هر ۳ تیغه تیز این محصول قابلیت چرخش مستقل در ۸ جهت را دارند که باعث می شود بتوان به خوبی از آن استفاده کرد. با وجود تیغه های V-Track در این پرفروش محصول فیلیپس موهای خوابیده و ریز نیز در بهترین حالت برش خواهند شد. وجود ویژگی ضد آب بودن تیغه ها و دستگاه باعث می شود با صورت مرطوب و با کف و ژل صورت نیز بتوان از این محصول استفاده کرد.

ریش تراش سه تیغه فیلیپس مدل RQ-1150

ریش تراش سه تیغه مدل RQ-1150 یکی از پرفروش ترین محصولات فیلیپس می باشد. وجود تیغه هایی شناور در این محصول باعث می شود تمام سطوح صورت در تماس با تیغه های ریش تراش قرار داشته باشند. تیغه های دو لبه این محصول باعث می شود به راحتی بتواند ریش را قطع کند. ریش تراش RQ-1150 مدل فیلیپس ضد آب بوده و می توان از آن در زیر دوش نیز استفاده کرد. مدت زمان نگهداری شارژ ۵ ساعته این ریش تراش در حدود ۶۰ دقیقه است که برای استفاده روزانه بسیار خوب است.

پرفروش ترین محصولات و ریش تراش فیلیپس کدامند؟

اپیلاتور مدل QT 925 از پرفروش ترین محصولات فیلیپس

اپیلاتور فیلیپس مدل QT 925 دارای تیغه ضد زنگ می باشد. این موکن طراحی بدنه زیبایی داشته و به صورت شارژی قابل استفاده می باشد. وجود ۴ شانه در سایز های مختلف امکان اصلاح مو در اندازه دلخواه و مختلف را به افراد می دهد.

کلام آخر

برند فیلیپس دارای بیش از یک قرن سابقه در حوزه تولید انواع لوازم برقی خانگی می باشد. در لیست پرفروش ترین محصولات فیلیپس همیشه جزو بهترین و با کیفیت ترین ها بوده است. فیلیپس در زمینه های مختلفی مانند لوازم خانگی، آرایشی و بهداشتی، لوازم شخصی، ابزار سلامت و… فعالیت دارد. پیشنهاد می کنیم از سایت جنرال پلاس دیدن نمایید و کالای مورد دلخواه خود را با قیمت مناسب خریداری کنید.

جاروبرقی فیلیپس مدل 9174
اتوبخار فیلیپس مدل GC2994/20
اپیلاتور فیلیپس مدل 6420

برای اطلاع از تخفیف های سایت جنرال پلاس و دریافت کدهای تخفیف روزانه به تلگرام ما بپیوندید.

دیدگاهتان را بنویسید

X