برند سون استار در سال های اخیر  بسیار مورد توجه عموم مردم در کشور ما قرار گرفته است. این برند مشهور، کره ای است. ولی برخی از محصولات آن ها تحت لیسانس آلمان هستند. برخی از محصولات این برند جهانی معتبر را در این مقاله با هم بر می شماریم. با ما در سایت جنرال پلاس همراه باشید.

تاریخچه برند سون استار

آشنایی مختصر با برند سون استار

این برند مطرح در ساخت و تولید انواع لوازم خانگی مخصوص به آشپزخانه به فعالیت می پردازد. محصولات آن ها همیشه جایگاه ویژه ای در بازار های پخش و فروش داشته اند. لوازم برقی آشپزخانه ای برند سون استار همیشه با قیمت ها و هزینه های به صرفه ای در بازار توزیع شده است و این یکی از مزایای این محصولات است.  برای تهیه جهیزیه عروس، این محصولات و لوازم آشپزخانه ای بهترین انتخاب هستند. چون علاوه بر هزینه و بهایی مناسب، تمام لوازم مورد نیاز در آشپزخانه را نیز دارا می باشند و به همین سبب می توان با آن ها یک ست کامل برای عروس تهیه کرد. محصولات آن ها شامل:

  1. انواع تخم مرغ پز
  2. جارو برقی
  3. بخار شوی
  4. اسپرسو ساز
  5. قهوه ساز
  6. آبمیوه گیری
  7. تستر اون
  8. میوه خشک کن
  9. سرخ کن های بدون روغن
  10. و…

می باشند. در ادامه به شرح برخی از این لوازم خانگی برند سون استار می پردازیم.

آشنایی مختصر با برند سون استار

خصوصیات آبمیوه گیری سون استار

یکی از بهترین آبمیوه گیری های تولید شده، آبمیوه گیری سون استار  مدل 1814 است. کیفیت آن ها بسیار بالا است و عملکردی ایده آل دارند. انواع پرتقال و لیمو ترش را با آن ها می توان، آب گیری کرد. توان این دستگاه 160 وات است و جزو محصولات پر قدرت لوازم خانگی جای می گیرد. این توان بالا سرعت عمل شما را در آب گیری میوه جات نیز بالاتر می برد. این محصولات همچنین شامل یک درپوش ضد گرد و غبار نیز می باشند که کیفیت آبمیوه ما را بالاتر می برند. بدنه دستگاه آبمیوه گیر سون استار تمام استیل است.

خروجی این آبمیوه گیری بسیار مناسب است. شست و شوی این دستگاه ها به سادگی صورت می پذیرد. برای نظافت آن ها از ماشین های ظرف شویی نیز می توانید بهره برید. مونتاژ  ساخت این دستگاه بسیار خوب و در درجه کیفیت الف جای می گیرد.

خصوصیات آبمیوه گیری سون استار

قهوه ساز این برند

برند معتبر سون استار،  در زمینه تولید انواع قهوه ساز نیز خدمات شایسته ای ارائه کرده است. این نوع قهوه ساز ها از نظر ظاهری بسیار زیبا و شیک بوده و نمایی زیبا به محیط آشپزخانه شما می بخشند. رنگ آن ها اغلب مشکی و نقره ای است. قدرت پمپ آن ها  20 بار است. توان آن ها نیز 1200 وات ارزیابی می شود. در درون این دستگاه مخزنی تعبیه شده است که حدود یک لیتر آب در آن جای می گیرد. جنس پمپ آن ایتالیایی است و استفاده از تک کاپ و دو کاپ در آن میسر می باشد. بر روی آن صفحه نمایشی نیز طراحی شده است که درجه و حرارت دمای آب را نشان می دهد.  این دستگاه دارای ترموستات بوده و قابلیت درست کردن همزمان دو فنجان را دارد. جنس صافی تعبیه شده در آن از آلومینیوم است. یک پیمانه و یک توری استیل و قیف فلزی نیز به همراه آن ارائه شده و جزو لوازم جانبی آن هستند.

سون استار  این محصول را برای تولید و تهیه قهوه و اسپرسو و کاپوچینو و.. وارد بازار کرده است. در ادامه به شرح ویژگی های اسپرسو ساز آن نیز می پردازیم.

قهوه ساز سون استار

اسپرسوساز سون استار

این اسپرسو ساز با 15 بار قدرت پمپ به پردازش می پردازد. فشار بخار آب در آن زیاد است و از این رو در نهایت یک قهوه اسپرسو خوش طعم و با کیفیت به ما تحویل می دهد! در آن می توان انواع کافه های لاته، موکا و کاپوچینو را نیز آماده کرد. اگر به آب جوش فوری نیاز داشته باشید، اسپرسو ساز سون استار  آن را برای شما فراهم می کند! ابعاد دستگاه بسیار مناسب است و به راحتی می توان آن را در آشپزخانه خود جای داد. ابعاد آن 250* 120* 150 طراحی شده است. عمق دستگاه نیز 120 میلی لیتر است. وزن آن 3.96 میلی لیتر بوده و به سادگی قابلیت حمل دارد.  سیستم کاپوچینو ساز نیز به صورت تخصصی در این مدل اسپرسو ساز سون استار  طراحی شده است.

این دستگاه مجهز به حالت آماده به کار بوده و از این نظر محصولی کاربردی برای کافی شاپ ها نیز به شمار می رود. دارای فیلتر های آب است و قابلیت تولید کف شیر نیز در آن وجود دارد. توان این دستگاه 850 وات می باشد. با این دستگاه می توانید، از انواع پودر های قهوه استفاده کنید. به علاوه فشار بخار در آن قابلیت تنظیم دارد و نازلی برای بخار در آن تعبیه شده است. تمپر قهوه آن به خوبی به وظیفه خود می پردازد. ظرفیت مخزن آن 1.6 لیتر است. نازل ای قهوه موجود در آن دو عدد می باشند. در زیر آن سینی چکه گیر نیز قرار دارد که یکی از اجزای کاربردی این نوع دستگاه ها محسوب می شوند. این دستگاه مجهز به سیستم روشن خاموش خودکار بوده و طول سیم آن نیز یک متری است.

آشنایی با سشوار حرفه ای سون استار

سشوار ها یکی از نیاز های اساسی هر خانم و آقایی می باشند. در تمام آرایشگاه های زنانه و مردانه انواع سشوار نیز وجود دارد که بسیار کارایی دارند. سشوار برند سون استار تمام استیل است. موتور آن سنگین بوده و 6000 وات قدرت دارد. این قدرت بالا در موتور آن، عملکردی مناسب برای این دستگاه پدید آورده است. بدنه آن ضد زنگ است. از آن جا که افراد همیشه پس از حمام به استفاده از سشوار می پردازند و سشوار ها دائما در معرض رطوبت قرار دارند، ضد زنگ بودن آن ها اهمیت بسیاری دارد. بدنه آن ها بسیار مقاوم است. در آن قابلیت خنک کننده سریع نیز طراحی شده است. این سشوار های سون استار  حالت گرم و سرد داشته و با فشردن کلید های مربوطه از جریان هوای سرد و گرم آن برخوردار  می شوید.

سرخ کن های سون استار

سرخ کن بدون روغن سون استار یکی از کاربردی ترین محصولات آشپزخانه ای این برند است. انواع سرخ کن های بدون روغن برای تهیه خوراک های سالم و رژیمی بسیار کاربردی هستند. اهمیت آن ها زمانی مشخص می شود که ببینید چقدر با استفاده از آن ها روغن مصرف شده در آشپزخانه تان کاهش می یابد! در زیر به برخی از ویژگی های این دستگاه های سرح کن با کیفیت می پردازیم:

  1. قدرت دستگاه 2000 وات است.
  2. ظرفیت آن 2.8 لیتری است. از این جهت برای خانواده های کم جمعیت بهترین انتخاب می باشند.
  3. سیستم قطع کن خودکار در آن تعبیه شده است.
  4. سوئیچ ایمنی نیز در آن قرار دارد.
  5. ترموستات این دستگاه قابل تعمیر است.
  6. تایمر این دستگاه 60 دقیقه ای است.
  7. این دستگاه دارای دو چراغ نشانگر هستند که خاموشی یا روشن بودن آن ها را نمایان می سازند.
  8. در برابر گرما نیز دارای سیستم محافظ هستند.
  9. این دستگاه ها بدون روغن به سرخ کردن مواد غذایی پرداخته و از جریان شدید هوا برای پختن غذا ها استفاده می کنند. به همین سبب نیز مواد غذایی در این دستگاه ها بسیار ترد تر می شوند و خبری از سوختن مواد در این دستگاه ها نیست.
  10. انواع غذا ها را نیز می توان در آن ها طبخ کرد. چه غذا هایی که به هم زدن و پشت و رو کردن در حین پخت نیاز دارند، مانند مرغ و گوشت و تکه های سیب زمینی،  چه خوراک هایی که به هم زدن احتیاجی ندارند؛ همچون پیتزا، حلوا و کیک و… آتیزتی

 دستگاه میوه خشک کن این برند

برند سون استار در زمینه تهیه و تولید دستگاه های میوه خشک کنی که این روز ها خیلی در معرض توجه قرار گرفته اند، بسیار موفق عمل کرده است. این برند انواع دستگاه ها را با نوآوری هایی تولید می کند. میوه های خشک شده با بهترین کیفیت در این دستگاه آماده می شوند. برخی از ویژگی های این دستگاه ها به شرح زیر می باشند:

  1. ولتاژ آن ها 220 تا 240 ولت است.
  2. فرکانس این دستگاه 50/60 هرتز می باشد.
  3. رنگ آن سفید است.
  4. درجه حرارت در این دستگاه ها قابل تنظیم می باشد.
  5. قدرت و توان آن 245 وات می باشد.
  6. در آن پنج سینی بزرگ تعبیه شده است که میوه ها در آن جای می گیرند.
  7. قابلیت خشک کردن سبزیجات را نیز دارند.
  8. در این دستگاه ها امکان چرخش 360 درجه نیز وجود دارد.
  9. قطعات و اجزای آن ها را به سادگی می توان جداسازی کرد.
 دستگاه میوه خشک کن سون استار

بخار شوی سون استار

برند سان استار در زمینه تولید بخار شوی نیز بسیار خوب عمل کرده است. قیمت این دستگاه بسیار مقرون به صرفه است. طراحی آن کوچک است. اندازه آن کوچک بوده و وزن آن سبک است و به همین سبب برای مصارف خانگی بهترین انتخاب ممکن می باشند. جا به جایی آن ها نیز به همین سبب به سادگی به انجام می رسد. به همراه آن انواع سری ها و ابزار ها را نیز ارائه می دهند. از شیشه های خانه تان گرفته تا دیوار ها و ماشین و.. را با این بخار شوی به سادگی می توانید نظافت کنید.

اون تستر سون‌ استار

مشخصات اون تستر سون استار شامل:

  1. توان 2000 وات
  2. حجم دستگاه 52 لیتر
  3. کارایی ساده
  4. درب محصول شیشه ای
  5. دستگاه دارای جوجه گردان
  6. سیستم قطع کن خودکار
  7. رنگ های مشکی و استیل

می باشند. تستر ها  برای تهیه انواع کیک و غذا های فست فودی مناسب می باشند. این نوع تستر کیفیت درخور توجهی داشته و برای پخت هر نوع غذایی مناسب می باشند.

اون تستر سون استار

سخن پایانی…

هر لوازم خانگی که در بازار های پخش و فروش ارائه می شود، دارای ویژگی های بخصوصی هستند. باید پیش از خرید هر محصول از هر برندی مزایا و معایب آن را بر شماریم. برند سون استار  در سال های اخیر کیفیت محصولات خود را به مشتریان ثابت کرده است. سایت جنرال پلاس برخی از بهترین و کاربردی ترین های لوازم خانگی سون استار را به شما معرفی کرد. هدف از درج این مقاله، ارائه خدمات بیشتر به خریداران این مارک لوازم خانگی بود. امید است که به کار آمده باشد!

برای اطلاع از تخفیف های جنرال پلاس و دریافت کدهای تخفیف روزانه به تلگرام ما بپیوندید!

دیدگاهتان را بنویسید

سوالی دارید؟
پشتیبانی آنلاین
X