ماشین های اصلاح مردانه در نمونه های مختلفی در سر تا سر جهان یافت می شوند. شما می توانید، هر یک از برند های آن ها را با توجه به قابلیت هایی که به آن ها نیاز دارید، انتخاب کرده و خریداری کنید. در این راستا افزون بر معرفی مدل های بسیار مشهور انواع  ماشین اصلاح، شما را با برخی از ویژگی های عمومی این محصولات آشنا می کنیم که در خرید شما بسیار تاثیر گذار می باشند. با ما در جنرال پلاس همراه باشید.

برند های ماشین اصلاح

روند کار ماشین های اصلاح

انواع این دستگاه ها، از تیغه هایی به شکل شانه تشکیل می شوند. این تیغه های شانه مانند، فرایند کوتاه کردن مو ها را صورت می دهند. دو تیغه به کار رفته در آن ها به طرف هم می لغزند و سبب کوتاهی مو ها می شوند. مو های شما در بین دندانه های یک تیغه قرار می گیرد و تیغه دیگر بر روی موها می لغزد و آن را کوتاه می کند. این فرایند ادامه می یابد تا مو های شما به اندازه مورد نظر تان کوتاه شوند.

فردی به نام نیکولا در صربستان اولین ماشین های اصلاح تاریخ را در قرن 19 میلادی تولید و اختراع کرد. ماشین های اصلاح در ابتدا به صورت دستی کار می کردند. اما به مرور و با اختراع الکتریسیته، انواع برقی آن ها نیز روانه دنیای ابزار های آرایش و پیرایش گردید. ماشین های برقی اصلاح کننده، با یک موتور پر قدرت از جریان الکتریکی برای حرکت تیغه ها استفاده می کنند. به مرور این دستگاه ها که با سیم های برق کار می کردند، در انواع شارژی و بی سیم نیز تولید شدند. به طورو کلی این ماشین ها را در دسته های مختلفی از نظر نوع عملکرد قرار می گیرند.

برخی مدل های آن ها حجم زن هستند و از حجم موهای شما می کاهند. دسته بعدی انواع دستگاه خط زن هستند. این دستگاه ها تیغه هایی به شکل T  دارند. از این رو آن ها را برای خط زنی یا سایه زنی به استفاده می رسانند.

مقایسه ماشین اصلاح با ریش تراش سه تیغ

انواع ریش تراش های سه تیغ منحصرا برای صورت افراد به کار برده می شود. اما از ماشین های اصلاح می توانید، هم برای صورت و هم برای قسمت هایی از بدن بهره برید. برای استفاده از ریش تراش های سه تیغ مو ها باید بسیار کوتاه باشند. این ریش تراش ها به صورت صفر مو های شما را از بین می برند. اما انواع ماشین اصلاح، مو ها را تا حدی بر جای می گذارد و به صورت کامل از بین نمی برد. افزون بر این انواع ماشین های اصلاح، قابلیت های بیش تری دارند و در ساخت آن ها از تکنولوژی های به روز دنیا استفاده شده است.

از جمله آن ها می توان به خاصیت ضد آب بودن این محصولات اشاره کرد. حتی برخی از آن ها قفل های کودک دارند که ایمنی آن را بالاتر نیز می برد.

مزیت های ماشین های اصلاح برقی

در دنیای امروز فعالیت های افراد بسیار سرعت یافته است و مردم در پی راه هایی برای کاهش زمان های صرف شده در امور بهداشتی و آرایشی خود می باشند. آقایان نیز برای از بین بردن مو های زائد خود، و در عین حال صرفه جویی در وقت از این ماشین ها استفاده می کنند. طول عمر هر یک از این دستگاه ها نیز بسیار بالا است. اگر برند های معتبری از این وسایل را خریداری کنید، قدرت نگهداری شارژ آن ها نیز بالاتر خواهد بود. در حین استفاده از آن ها نیازی به آب نخواهد بود و در مصرف آب نیز صرفه جویی می کنند.

انواع آن ها همچنین به تعویض تیغ نیز نیازی نداشته و در این زمینه نیز توجیه اقتصادی بالایی دارند. از نظر سلامتی پوست بدن و صورت نیز، انواع ماشین اصلاح برقی حرفی برای گفتن دارند! آن ها لایه های پوستی را از بین نبرده و به آن آسیبی نمی رسانند. آثار زخم و برش ها و قرمزی های پوستی نیز بر روی صورت افراد در استفاده از آن ها مشاهده نمی شود. انواع آن ها حمل و نقل ساده تری نیز داشته و ابعاد آن ها مناسب بوده و وزن های پایینی دارند.

آشنایی با انواع برند ماشین اصلاح

اگر قصد خرید ماشین اصلاح  دارید، پیش از این که برند آن را تعیین کنید، بهتر است که مشخص نمایید، که مدل تیغه های آن ها به چه صورت باشد، انواع آن ها را از نظر نوع تیغه و عملکرد اصلاحی به دو دسته تقسیم بندی می کنند. 

  1. ماشین های ریش تراش فویلی: در ساختار آن ها از تیغه های نوسانی استفاده شده است که در پشت آن ها ورقه هایی با سوراخ و یا شبکه هایی وجود دارد. این قسمت فویلی مو ها را بلند کرده و به سوی تیغ ها هدایت می کند تا اصلاح صورت شما ساده تر و تمیز تر صورت گیرد. این ماشین ها را با سه یا چهار تیغه خریداری می کنند. هر چه تعداد تیغه ها بیش تر باشد، کیفیت اصلاح شما بهتر می شود. برخی از آن ها نیز دارای یک سری فنری منعطف می باشند. آن ها مزیت هایی در استفاده دارند، اما صدای بلندی را در حین عملکرد موتور الکتریکی شان ایجاد می کنند.
  2. ماشین های ریش تراش مدور: این ماشین ها با تیغه هایی دوار روی پوست حرکت کرده و به اصلاح کامل مو های بدن و صورت می پردازند. این دستگاه ها، بدون سر و صدا کار می کنند و این از مزیت های مهم آن ها است. اگر ضخامت مو های شما زیاد است، این دستگاه ها بیش تر به کار شما می آیند!

هر یک از این ماشین های اصلاح با مکانیسم های خاصی به کوتاه کردن و از بین بردن مو های زائد شما می پردازند، اما از بین آن ها می توان مکانیسم ریش تراش های دوار را بیش تر تایید کرد!

حال می خواهیم مدل های مختلف آن ها را با هم بررسی کنیم و به برند های سازنده این محصولات بپردازیم.

ماشین ا‎‌صلاح روزیا مدل HQ233

از مشخصات این ماشین اصلاح می توان به این موارد اشاره نمود.

  1.  در سه رنگ تولید شده است.
  2. این ماشین ساخت شرکت روزیا است.
  3. از تولیدات کشور چین است.
  4. جنس تیغه های این ماشین از تیتانیوم است.
  5. از مقاومت بالایی برخوردار است. به صورت مستقیم ریش را اصلاح می ‌کند.
  6. دارای سری اصلاح موهای کوتاه و چهارشانه برای موهای بلند است.
  7. در مدت ۸ ساعت شارژ کامل انجام می شود.
  8. بعد از شارژ شدن ۵۰ دقیقه می ‌توان مورد استفاده قرار داد. در پنج دقیقه شارژ می شود که از مزایای این ماشین محسوب می گردد.
  9. یک برس و روغن از اقلام همراه آن است.
  10. بعد از اصلاح می توان تیغه ‌ها را با این برس نظافت کرد و روغن کاری انجام داد. می‌ توان خط گردن و ریش را با این ماشین انجام داد.
  11.  تا ۲ میلی متر اصلاح را انجام می دهد. تیغه های این ماشین به صورت خودکار تیز می شوند.
  12. دارای طراحی ارگونومیک است. منبع تغذیه ماشین برق خانگی با سیم است. وزن دستگاه ۱۴۳ گرم است.
ماشین اصلاح سرترایو مدل 808-2

 مشخصات این برند ماشین اصلاح عبارت است:

  1. دارای گارانتی اصالت و سلامت است.
  2. به صورت برش مستقیم اصلاح را انجام می‌ دهد.  جنس تیغه این ماشین از استیل ضد زنگ است.
  3. ضد آب نیست.
  4. منبع تغذیه انرژی این ماشین برق خانگی با سیم است.
  5. وزن این ماشین ۶۰۰ گرم است.
  6. دارای اقلام همراه می باشد که عبارتند از: درپوش محافظ، روغن و برس تمیزکننده، دو عدد تیغه اضافی.
  7. این ماشین فوق العاده با کیفیت و قدرتمند است. از تولیدات کشور ژاپن می باشد.
  8. تیغه های بسیار با دوام و مقاومی دارد. از این ماشین اصلاح در آرایشگاه ها به علت کیفیت بالایش مورد استفاده قرار می دهند‌ از عمر طولانی برخوردار است. بسیار حرفه ‌ای کار می کند.
 برند های برتر ماشین اصلاح
ماشین اصلاح سر و صورت فیلیپس مدل HC3100

 تکنولوژی به کار رفته در این ماشین اصلاح به صورت برش مستقیم است. منبع تغذیه دستگاه برق خانگی است. برش را با دقت انجام می ‌دهد. موهای ۰.۵ میلیمتر تا ۳ میلی متر را اصلاح می ‌کند. بسیار وزن کمی دارد. دارای سیم بلندی است. لرزش بسیار کمی دارد که باعث سقوط ماشین نمی شود. نسبت به مدل‌ های تولید شده از عمر طولانی برخوردار است. دارای طراحی ارگونومیک است. اصلاح با این ماشین به هیچ عنوان خسته کننده نیست. از موتور پرقدرتی برخوردار است که روند اصلاح را سریع تر می کند. کابل بلند این ماشین باعث می ‌شود که در اصلاح کردن آزادی عمل داشته باشید.

ماشین ا‌صلاح موزر مدل ۱۴۰۰

این ماشین اصلاح از قدیمی ‌ترین برند های تولید کننده و پرطرفدار است. منبع تغذیه این ماشین برق خانگی است و با اتصال سیم برق آن به جریان برق شهری شارژی می شود. طراحی و تکنولوژی به کار رفته در این ماشین امکان برش مستقیم را فراهم می کند. امکان اصلاح با شماره صفر را ندارد. دارای تیغه های استیل ضد زنگ و مقاومی است. از قیمت بسیار پایینی برخوردار است که باعث محبوبیت این ماشین شده است. این مدل ماشین دارای دو رنگ سفید و مشکی است.

از تولیدات کشور آلمان است. دارای دو دسته یک دسته برای اصلاح صورت و یک دسته برای اصلاح موی سر است. ضدزنگ است. در هوای مرطوب  قابل استفاده می باشد. دارای اهرم تنظیم ارتفاع برش است. دارای یک شانه برای اصلاح به طول ۴/۵ میلی متر است. بسیار ماشین پرقدرتی است. با قدرت ۶۰۰۰ دور در دقیقه کار می کند. وزن ماشین ۵۲۰ گرم است. دارای برس تمیز کننده و روغن جهت روغن کاری تیغه ها است.‌‌

ماشین اصلاح موزر مدل ۰۲۶۹-۱۴۰۰

 این ماشین اصلاح از ظاهری شکیل برخوردار است. بدنه ارگونومیک دارد. بسیار خوش دست است. باعث اصلاحی سریع می شود. دارای تیغه های عریضی است. این تیغه ها در اندازه ۴۶ میلی متری طراحی شده است. تیغه ها بسیار تیز هستند. بدنه ماشین از جنس پلاستیک فشرده و مقاوم تشکیل شده  است. دارای رنگ مشکی است که جلوه خاصی دارد. 

دارای دو کلید که یکی جهت خاموش و روشن کردن و دیگری برای قفل کردن میزان ارتفاع سری برای اصلاح است. قابلیت تنظیم برای کوتاهی مو را دارد. دارای یک شانه ثابت در اندازه ۴ میلی متر است. ضد آب نیست. باید هنگام استفاده به برق متصل شود. بعد از اتمام اصلاح تیغه و شانه های ماشین را باید با برس تمیز کرد و آن را روغن کاری نمود. دارای یک حلقه جهت آویز نمودن است. وزن این دستگاه ۳۴۲ گرم است. دارای درپوش محافظ است که امنیت آن را بالاتر می برد.

ماشین اصلاح موزر مدل ۰۰۵۰-۱۴۰۰

 مشخصات این  برند ماشین اصلاح عبارت است:

  1. دارای تیغه های استیل ضدزنگ است.
  2. تکنولوژِی اصلاح این ماشین به صورت برش مستقیم طراحی شده  است.
  3. اندازه اصلاح را از یک تا سه میلی ‌متر انجام می‌ دهد. منبع تغذیه شارژی، ماشین آداپتور برق است.
  4. از تولیدات کشور چین است.
  5. دارای تیغه های است که به صورت خودکار تیز می شوند.
  6. به راحتی با این دستگاه می توان در پشت گردن خط ایجاد کرد و خط ریش را نیز بسیار تمیز ایجاد می کند.
  7. دارای گارانتی سلامت و اصالت کالا است.
  8. دارای درپوش محافظ پلاستیکی است.
  9. از برش تمیز کننده و روغن جهت روغنکاری برخوردار است.
  10. دارای کیف نگهداری است. یک ست کامل شانه اصلاح دارد.
  11. در رنگ های زرشکی، صورتی تیره، قرمز مات، تولید شده است.
  12. یک دفترچه راهنما همراه این دستگاه ارائه می‌ شود.
  13. عرض سری تیغه ۴۶ میلی متر است.
  14. طول سیم این دستگاه ۲ متر است.
  15. وزن دستگاه ۵۲۰ گرم است.
ماشین اصلاح

پایان کلام

هر چه پیش تر می رویم، ابزار های پیرایش و آراستن افراد، متنوع تر می شوند و قابلیت های آن ها افزوده می شود. ماشین اصلاح یکی از ابزار هایی است که روز به روز پیشرفته تر می شود و خرید بهترین برند و مدل آن بسیار حائز اهمیت است. در سایت جنرال پلاس شما را با برخی از معتبر ترین برند های این محصولات آشنا کردیم که می توانند، نیاز های شما را به خوبی بر آورده کنند.

برای اطلاع از تخفیف های جنرال پلاس و دریافت کدهای تخفیف روزانه به تلگرام ما بپیوندید!

دیدگاهتان را بنویسید

X