ما در این مقاله درمورد خرید آنلاین لوازم خانگی، مزیت خرید اینترنتی، نکات مهم در هنگام خرید آنلاین، لوازم خانگی ایرانی، برندهای ایرانی و خارجی لوازم خانه و… صحبت می کنیم.
آیا تا به حال از طریق اینترنت لوازم خانه سفارش دادید؟ اگر جواب شما خیر است پس حتما تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.
امروزه با بالا رفتن تنوع محصولات و گسترش بازار لوازم خانگی و مشکلات خرید سنتی (حضوری) مانند رفت و آمد به بازار، آب و هوا و ترافیک و… سبک خرید حضوری روز به روز سخت تر شده است.

شما می توانید در منزل، محل کار یا هر مکان دیگری با کمک یک تلفن همراه، به راحتی خرید اینترنتی انجام دهید. همچنین به همان آسانی که محصولات را از طریق اینترنت سفارش می دهید، درخواست خرید محصولات خود را لغو کنید. البته این را به یاد داشته باشید که هر فروشگاه اینترنتی ضوابط خاص خود را برای لغو سبد خرید محصولات دارد.

خرید آنلاین لوازم خانگی

برای خرید آنلاین لوازم خانگی باید به این نکات توجه فرمایید:

1. اندازه گیری فضای مورد نظر محصول در خانه
2. تهیه لیستی از ویژگی های وسیله مورد نظر
3. سایت هایی از فروش آنلاین لوازم خانگی را انتخاب کنید که نظرات کاربران را نمایش دهد.
4. جستجوی اینترنتی خود را بر حسب برند دلخواه خود انجام دهید.
5. قوانین فروش را در سایت های گوناگون بررسی کنید.
6. سایت هایی را انتخاب کنید که هدف آن جلب رضایت مشتری باشد.

اندازه گیری فضای مورد نظر محصول در خانه

قبل از خرید لوازم خانه باید آن را اندازه گیری کنید ابعاد آن را مشخص نمایید. این روش به شما کمک می کند تا در صورت خرید لوازمی مثل لباسشویی، ظرفشویی و یخچال از قرار گیری آن در منزل و یا محل کار خود اطمینان حاصل کنید.
برای این کار باید طول، عرض، پهنا و عمق محصول را در نظر بگیرید. اکثر سایت ها سایز و اندازه محصول را در صفحه جزییات آن محصول درج می کنند که با تطبیق آن با فضای اندازه گیری شده منزل از خرید خود اطمینان حاصل کنید.

تهیه لیستی از ویژگی های وسیله مورد نظر

ویژگی های مد نظر خود را یادداشت کنید. برای مثال در زمینه خرید مایکروویو که شامل ویژگی های مانند سیستم تمیزکنندگی خودکار، بخارپز، هیتر ذغالی و گرمادهی از بالا و پایین دارا باشد، لازم است که لیستی تهیه کنید.

سایت هایی از فروش آنلاین لوازم خانگی را انتخاب کنید که نظرات کاربران را نمایش دهد

این به شما اجازه می دهد تمامی نقاط مثبت و منفی محصول مورد نظر را که کاربران قبلا ثبت کردند را مشاهده نمایید.

جستجوی اینترنتی خود را بر حسب برند دلخواه خود انجام دهید

اگر شما به دنبال خرید برند خاصی هستید ممکن است جستجوگر اینترنت به شما وب سایت های متنوعی که محصولات و برند های مشابه می فروشند را به شما پیشنهاد کند. در هنگام جستجو در گوگل، یاهو و .. به دنبال کلمات کلیدی محصول مورد نظر باشید. مثلا اگر شما دنبال یک دستگاه و برند خاص از ماشین ظرفشویی هستید نام برند، شماره سریال و خود کلمه “خرید ماشین ظرفشویی” را در موتور جستجوی خود وارد کنید.

قوانین فروش را در سایت های گوناگون بررسی کنید

به دنبال وب سایت های فروش لوازم خانگی باشید که شرایط و ضوابط فروش را در قسمت قوانین سایت درج کرده باشند.

سایت هایی را انتخاب کنید که هدف آن جلب رضایت مشتری باشد

برای مثال وب سایتی را انتخاب کنید که در ابتدا از کارشناسان مجرب استفاده می کند این یعنی زمانی که شما قصد خرید دارید، مشاوران آن سایت به صورت آنلاین و یا تلفنی به طور کامل و تخصصی و با برخوردی مناسب شما را راهنمایی کنند.

این نکات برای خریدی امن و مطمئن کاربرد دارند. حالا درمورد مزیت های خرید آنلاین لوازم صحبت می کنیم.

ما چند نمونه از دلایل رضایت خریداران از انجام خرید آنلاین لوازم خانگی را نام می بریم:

1. صرفه جویی در زمان خرید
2. راحتی انجام خرید
3. امکان جستجو و بررسی قبل از خرید
4. وجود تخفیف های مناسب و محصولاتی با قیمت های کمتر
5. تنوع بسیار زیاد برای خرید
6. امکان مقایسه بین گزینه ها قبل از خرید
7. امکان پرداخت در محل

صرفه جویی در زمان

در خرید حضوری باید به بازار بروید و از مغازه های زیادی بازدید کنید تا لوازم خانگی مورد پسندتان را پیدا و انتخاب کنید. اما از طریق خرید آنلاین می توانید در هر مکانی که قابل اتصال به اینترنت باشد لوازم خانگی خود را سفارش دهید. همچنین وضعیت محصولات خریداری شده مثل وضعیت سفارش، تحویل و در حال ارسال را از طریق فروشگاه اینترنتی پیگیری کنند.

قابلیت امکان مقایسه

فروشگاه های اینترنتی ازجمله جنرال پلاس، گستره وسیعی از تنوع و قیمت گذاری ها را ارائه می دهند تا بتوانند مشتریان با گستره سلیقه و نیازمندی های متفاوت و بیشتری را جذب کنند.

دسترسی همیشگی

هر فروشگاه اینترنتی، در ۳۶۵ روز سال، ۷ روز هفته، ۲۴ ساعت شبانه روز باز است و آماده خدمت رسانی به کاربران هستند. بنابراین افراد می توانند هر زمانی که راحت‌تر هستند، خرید اینترنتی خود را انجام دهند.

صرفه جویی در هزینه

مدیران کسب و کار برای جذب مشتری بیشتر به فروشگاه اینترنتی خود، کمپین و جشنواره های مختلفی را برگزار می کنند و تخفیف های چشم گیری ارائه می دهند. گاهی اوقات برخی از محصولات از نظر تعداد باقی مانده و هزینه نگهداری برای کسب و کار، دردسرساز می شوند و مدیران کسب و کار برای خرید بیشتر محصولات دردسرساز تخفیف می دهند تا افراد برای خرید این نوع محصولات ترغیب شوند.

بیشتر مردم به خاطر کلاهبرداری از خرید اینترنتی لوازم خانگی دوری می کنند. این حرف زمانی درست است که شما اطلاعی در مورد سایت مورد نظر ندارید. اما سایت های معتبری وجود داشته که کاربران زیادی آن را قبول دارند. البته در خرید آنلاین لوازم خانگی به دلیل مشکلاتی مثل تاخیر در ارسال یا ملموس نبودن محصول پیش می آید.
حالا که با مزایای خرید آنلاین لوازم خانگی آشنا شدید پس نگرانی را کنار بگذارید و از خرید اینترنتی خود لذت ببرید.
برای خرید آنلاین لوازم خانگی با قیمت مناسب، در جنرال پلاس منتظر شما هستیم.

چرا لوازم خانگی ایرانی بخریم؟

خرید لوازم خانگی ایرانی هم نسبتا مقرون‌به‌صرفه است و هم از بابت خدمات پس از فروش خیال‌ شما راحت‌تر خواهد بود. البته که لوازم خانگی ایرانی شاید از همه‌ لحاظ در حد تراز اول‌های دنیا نباشند؛ اما اگر جانب انصاف را رعایت کنیم، تولیدکنندگان داخلی به‌ویژه در سال‌های اخیر با افزایش سطح کیفی و همسوترشدن با سلیقه روز، به رقبای خارجی خود نزدیک‌تر شدند. حالا اگر شما هم برای نو نوارکردن اثاثیه آشپزخانه‌تان یا خرید جهیزیه درمورد بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی تحقیق می‌کنید، پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

برندهای لوازم خانگی ایرانی که معروف و پرفروش هستند شامل:

1. اسنوا
2. پارس خزر
3. امرسان
4. ایکس ویژن
5. پاکشوما

برندهای دیگر لوازم خانگی که زیاد هستند و ما 10 مورد نام می بریم شامل:

1. بیم
2. فیلیپس
3. بوش
4. یورولوکس
5. پاناسونیک
6. کنوود
7. عرشیا
8. نانیوا
9. فلر
10. گریمن
خیلی بهتر است که با خرید لوازم خانگی ایرانی از کشورمان حمایت کنیم تا روز به روز کشور و صنعت لوازم خانگی پیشرفت کند. در سایت جنرال پلاس مدل و طرح های گوناگونی از لوازم خانگی موجود است که به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب خیلی سریع به فروش می روند.

برای اطلاع از تخفیف های جنرال پلاس و دریافت کدهای تخفیف روزانه به تلگرام ما بپیوندید!

دیدگاهتان را بنویسید

X