برند لایف اسمایل یکی از معتبر ترین برند های ارائه کالا های آشپزخانه است که در زمینه انواع و اقسام ظرف و ظروف به فعالیت می پردازد. ظرف ها و لوازم آشپزخانه ای ارائه شده در این مجموعه یکی از بهترین ها هستند و کارآمدی چندین ساله خواهند داشت. آن ها دارای پوشش های داخلی بوده و طراحی زیبایی نیز دارند و این سبب شده که افزون بر کیفیت، از ظاهری شیک نیز برخودار باشند.

این برند در سال 2015 در کشور چین و زمینی به مساحت 2 هکتار فعالیت خود را با قدرت شروع کرد. و در کمترین زمان توانست از رقبا پیشی بگیرد. هم چنین شعبه مرکزی لایف اسمایل در دبی قرار دارد، و از آن جا محصولات خود را به بیشتر نقاط دنیا صادر می کند.

با سایت جنرال پلاس همراه باشید تا با این محصولات بیش تر آشنا شوید.

سرویس های قابلمه لایف اسمایل مدل LIFEP7

برند لایف اسمایل یک ویژگی اساسی دارد و آن سهولت در امر شسست و شوی آن است. این سرویس های قابلمه را به سادگی می توان در ماشین ظرفشویی گذاشت و به نظافت آن ها پرداخت. این سرویس های قابلمه 4 عددی هستند. ابعاد قابلمه های آن به ترتیب، 20، 24، 28، 32 هستند و در کنار قابلمه های آن، یک ماهیتابه ساده و یک ماهیتابه دسته دار نیز وجود دارند. جنس این قابلمه ها از آلومینیوم ریخته گری شده بوده و روکشی گرانیتی دارد و پایه آن نیز القایی است. قابلمه ها و ماهیتابه های این برند معتبر همگی نچسب هستند و آشپزی در آن ها بسیار لذت بخش است.

آن ها هیچ گونه ماده سمی ندارند و در غذا ها ضرری ایجاد نمی کنند. درب این سرویس قابلمه شیشه ای است و منافذ مخصوص به عبور بخار را نیز در آن تعبیه کرده اند. همچنین در رابطه با نحوه استفاده از آن، می توان به امکان قرار گیری شان در فر اشاره کرد. همچنین پخت و پز غذا ها در آن ها بر روی گاز نیز به سادگی صورت می گیرد. این مدل قابلمه ها از برند لایف اسمایل، در رنگ های زیبایی نیز ارائه می شود.

تنوع رنگ بندی آن ها، این محصولات را در چشم مشتریان جذاب تر کرده است. رنگ های فیروزه ای، زرشکی و خاکستری برای آن موجود هستند. این قابلمه ها برای پخت و پز افراد رژیمی بسیار مناسب هستند. طراحی و تولید آن تحت لیسانس آلمان صورت گرفته است. زیبایی آن ها ساعاتی را که در آشپزخانه می گذرانید، برای شما دلچسب تر می سازند.

سرویس های قابلمه لایف اسمایل مدل LIFEP7
سرویس های قابلمه لایف اسمایل مدل LIFEP7

ست قابلمه LIFEP2 از برند لایف اسمایل

این قابلمه های شیک، از لایف اسمایل 11 پارچه بوده و کیفیت عالی برای آغاز یک پخت و پز خوشمزه را دارا می باشد. سری آن از 4  عدد قابلمه در سایز های مختلف تشکیل شده است. 1 عدد تابه درب دار همراه آن است و یک توری سرخ کن را نیز به همراه آن ارائه می کنند. ساختار و جنس بدنه آن متشکل از آلومینیوم بوده و روکش با جنس گرانیتی دارد.

جنس آن ها به گونه ای است که حرارت را بهتر پخش می کنند و این عامل به پخت بهتر و یک دست غذا ها کمک کرده و دستپخت شما را خوشمزه تر می کند! این قابلمه ها طراحی منحصر به فرد و زیبایی دارند. در قسمت زیرین آن، رده هایی وجود دارد که مدلی خاص به آن ها بخشیده است. جنس درب آن ها نیز شیشه ای است و محفظه ای برای خروج بخار در آن وجود دارد.

سرویس چاقو آشپزخانه NSEL-3 از برند لایف اسمایل

برند لایف اسمایل در زمینه ارائه اقلام آشپزخانه ای، چاقو هایی را نیز تولید کرده است که بریدن هر گونه موادی را برای شما ساده تر می کند! یکی از مهم ترین ویژگی های آن ها ضد زنگ بودن تیغه های آن است. این محصولات درجه یک و ارزنده از جنس استیل می باشند. همچنین این سرویس ها 8  پارچه هستند. انواع چاقو هایی که در هر ست از این مدل برند لایف اسمایل، وجود دارند به شرح زیر می باشند:

  1. چاقو خرد کن
  2. چاقوی سرآشپز
  3. چاقوی نان بری
  4. ابزار چاقو
  5. چاقوی تکه ای
  6. شاپنر
  7. قیچی
  8. محفظه نگهدارنده تیغه ها

این تیغه ها به شکل هنرمندانه ای در محفظه نگهدارنده آن جمع آوری می شوند و ظاهری شیک و لوکس به این ست بخشیده اند. آن ها زیبایی این سرویس را دو چندان کرده اند. جنس تیغه آن از پروپیلن تشکیل شده است. تیغه ها نشکن بوده و ضد شکستگی و بهداشتی و ضد رنگ است. در این سرویس چاقوی شیک، می توانید لبه های آن را نیز به سادگی صیقل ببخشید و تیز تر کنید. در آن ها از فناوری Friodur  بهره برده شده است و به همین سبب جنس آن ها تا این اندازه تایید شده است.

سرویس چاقو آشپزخانه NSEL-3
سرویس چاقو آشپزخانه NSEL-3

زود پز LIFEPRE 9 لیتری برند لایف‌ اسمایل

لایف اسمایل نوعی زودپز های همه کاره نیز در بازار ها ارائه کرده است. این زود پز ها به شما کمک می کنند که آشپزی خود را در سرعت بالا تری انجام دهید. مرغ، گوشت، سوپ و سبزیجات، همه و همه در سریع  ترین زمان ممکن در این زودپز های درجه یک پخته می شوند. این زود پز ها 24 سانتی متری هستند. شست و شوی آن ها به سادگی انجام می شود. خصوصیت ضد زنگ بودن این محصولات، همیشه مورد توجه بوده است. جنس استیل آن با روکش گرانیتی، تلفیقی خاص در این محصولات ایجاد کرده است که سبب کیفیت هر چه بیش تر آن ها می گردد.

لایف اسمایل همچنین در این سری ظروف خود، از دستگیره های باکالیت که مقاومت بیش تری دارند و در برابر حرارت بسیار با دوام هستند، استفاده کرده است. پایه های آن القایی هستند و کفی سه لایه دارد. به همین سبب انتقال حرارت و گرما در کف آن یکنواخت تر صورت می گیرد. یکی از ویژگی های این نوع زود پز ها، این است که استفاده از آن ها به نفع سلامتی بدن ما است! آن ها دارای دربی فلزی هستند که بر روی آن جفت می شوند و به همین سبب نیز ویتامین ها و مواد مفید موجود در غذا ها تبخیر نشده و در آن باقی می مانند.

همچنین محصول دارای دربی شیشه ای نیز است که در صورت نیاز آن را به عنوان قابلمه نیز به کار برید. یک عدد سبد بخار را نیز به همراه آن به مشتریان ارائه می دهند. همچنین رنگ های زیبای طوسی و سرمه ای را برای آن طراحی و تولید کرده اند.

زود پز LIFEPRE 9 لیتری
زود پز LIFEPRE 9 لیتری

سخن پایانی

لایف اسمایل را در انواع و اقسام محصولاتش، اعم از قاشق چنگال ها، سرویس های قابلمه، ست های کفگیر و ملاقه، آب پرتقال گیری و…. این روز ها در همه خانه ها مشاهده می کنید. در سایت جنرال پلاس با برخی از مدل های پرطرفدار محصولات این برند آشنا شدید. اغلب کالا های آن ها تحت لیسانس آلمان ساخته می شوند که همین امر تضمینی برای کیفیت آن ها است. از اینکه در این مقاله با ما همراه بودید، متشکریم.

برای اطلاع از تخفیف های جنرال پلاس و دریافت کدهای تخفیف روزانه به تلگرام ما بپیوندید!

دیدگاهتان را بنویسید

سوالی دارید؟
پشتیبانی آنلاین
X